2009. június 7., vasárnap

Scrapbook nagyüzemben kis kezekkel :)

Tegnap végre sikerült készítenem egy hagyományos scrapbook oldalt. Szeretem nagyon, igazi kikapcsolódást jelent a kézzel végzett alkotás. Már a végefelé jártam, mikor Timi odaült és azt mondta:
"- Én is alkotni szeretnék valamit!"
Először festeni szeretett volna. Az egész az asztalt beborították a scrapbook papírok, fotókartonok, matricák, szalagok, vágó és ragasztó eszközök és mindenféle mütyűrök. Sokáig tartott volna elpakolni, sikerült rábeszélnem hogy inkább ragasztgasson egy kicsit. Voltak fényképek is, ezekből válogatott, kiválasztott egy témát, a hozzávaló anyagokat, én pedig kivágtam neki az alapot precíziós barkács szike és vonalzó segítségével. Első lépésben ollóval kivágta az egyes elemeket, fotókat, papírokat, majd elhelyezgette az oldalon. Ezután ragasztott, díszített, feliratokat készített. Aztán kezdte elölről, kétszer is, újabb fotókkal.
Fél óra alatt 3 képet fejezett be, kb ennyi idő kellett ahhoz hogy én a felirataimmal elkészüljek.

Íme a Timi 3 műve:
Tavaly Szilvásváradon nyaraltunk, elmentünk Lillafüredre természetesen. Ez az oldal a nyaralást örökíti meg:



Két évvel ezelőtt még tartott a hercegnős korszaka, amit tavaly a boszorkány-korszak váltott fel.
A kislányok hercegnő korszaka többnyire kisóvodás kortól kezdődik és kisiskolás korban fejeződik be, akkor mikor a rejtélyek, a misztikum, az élet nagy kérdései kezdik őket érdekelni. Ez a boszorkány korszak :)
Az oldal a 8. születésnapján készült, az utolsó hercegnős szülinapjáról:


Papa fémszázasokat gyűjtöget a perselyében egész évben. Május végén a pénz kikerül a dobozból és gyereknapi ajándékká változik. Tavaly a Vidámparkba hívta meg az unokáit, mi is elkísértük őket.
A mosolygós gyerekarcok és a sárga vidámsága tökéletesen kifejezik a hangulatot:



Az oldalak készítése közben visszajöttek ezek a régi kellemes emlékek.
"- Anya! Nem is gondoltam volna, hogy ez ilyen jó móka." - szólt végül.

Ezt követően még befejezett egy negyediket is, de azt már egy másik alkalommal fogom megmutatni. :)

2 megjegyzés: