2009. január 13., kedd

Első bejegyzés...

....mi más is lenne? :-)
Scrapbook a szó szoros értelmében. Tépés és ragasztás, kép és emlék. :-)
Elkészítettem első hagyományos oldalamat és Timi érdeklődve megkérdezte, segíthet-e? Mondtam neki, hogy csináljon inkább egyet saját magának azokból a nyaralásos fotókból, amiket már régebben kimondottan neki hívattam elő. :-)
Hozzávalók:
- 1 A4-es fotókarton
- 1 db akvarellpapír (nagyobb méret)
- papírragasztó
- betűbélyegző + tintapárna
- fénykép
- olló

Az A4-es papírból levágtam egy sávot, hogy a maradékból egyenlő oldalú négyzet legyen, az akvarellpapírból pedig kiszabtam egy 21,5*21,5 cm-es négyzetet, ez a kisebb méretű amerikai típusú albumok paramétere. (pld ez)
A többit rábíztam :-)
A tépést még régebben együtt tanultuk meg (mert nem mindegy ám hogyan tépjük el a papírt, ha szép eredményt szeretnénk elérni) a Scrapbookozz Velünk E-magazin első, májusban megjelent számából.
Nem feltétlenül kell a fenti méretet használni, eredeti tervem az volt hogy A4-es albumoldalakat készítünk együtt, amit aztán egy gyűrűs iratrendezőben fogunk tartani (tasak helyett lefűzhető genothermbe csúsztatva), időközben kaptam egy szép albumot névnapomra és most ő is ragaszkodott ehhez a formához és mérethez. :-)
A díszítéshez tökéletes bármilyen rajzlap, csomagolópapír, karton, hajcsattról lepotyogott virágdísz, maradék gombok, anyagdarabok, matricák és millió apró mütyür, ami egy kislány szobájában megtalálható.

1 megjegyzés: